Časopisem roku je televizní magazín

Praha – Televizní magazín TV Max se stal časopisem roku. Zvítězil tak v sedmém ročníku soutěže, kterou vyhlašuje Unie nakladatelů. Hvězdou roku pak porota zvolila Křížovkářský TV magazín. Podobným magazínům roste prodej, počet čtenářů, a tak i příjmy z inzerce. TV Max zvítězil mezi tituly s nákladem nad sto tisíc výtisků, zcela nejlepších výsledků dosáhl Křížovkářský TV magazín.

„Víme, že luští spíš starší lidé, ale já si myslím, že i ta mladší generace si bude chtít určitě odpočinout,“ podotkla ředitelka marketingu vydavatelství Astrosat Anamy Pónya. Mezi tituly s nákladem 50 až 100 tisíc výtisků je časopisem roku týdeník Reflex. V kategorii s prodaným nákladem do pětadvaceti tisíc kusů zvítězil ekonomický týdeník Euro, u časopisů s nákladem do padesáti tisíc bodoval kulinářský měsíčník Apetit.

„Veškeré recepty, které zveřejňujeme, jsou reálně uvařené u nás v redakci. Máme dvě kuchyně, ta opravdovost je pro čtenáře asi to nejdůležitější,“ řekl ředitel vydavatelství Hachette Filipacchi Bronislav Kvasnička. První příčku v oblasti „Digitální počin roku“ obsadil server mobilního operátora Vodafone čilichili.cz. Cenu za nejlepší B2B časopis získal týdeník Marketing and Media. Cenu za obálku roku si převzal Respekt, a to za své 19. číslo, které s ironií reflektovalo ekonomické dění v Řecku.

Reportáž Taťány Rubášové (zdroj: ČT24)
Vydáno pod