Volební vysílání vyvolalo rekordní zájem diváků o ČT24

Zpravodajský kanál ČT24 se stal v sobotu díky volebnímu vysílání k prezidentským volbám druhou nejsledovanější televizní stanicí a dosáhl svého historického maxima v podílu na sledovanosti (share). ČT24 dosáhla celodenního podílu 17,59 % v cílové skupině diváků 15+, což byl ten den druhý nejlepší výsledek mezi TV stanicemi a absolutně nejvyšší podíl na sledovanosti od zahájení měření vysílání kanálu ČT24 v roce 2006.

Divácký zájem o sobotní vysílání kanálu ČT24 přispěl i k výrazně nadprůměrnému podílu celé České televize na sledovanosti u diváků nad 15 let. Tento podíl byl 41,23 %.

„Sobotní volební vysílání mezi 13:30 a 19:00 na ČT24 sledovalo v průměru 9,7 % diváků, což je 842 000 diváků v absolutním počtu při podílu na publiku, tj. share 33,32 %. Protože se jedná o dlouhý časový úsek, je vedle průměrných čísel významný i zásah pořadu. Alespoň tři minuty sledovalo volební studio 2 819 000 dospělých. Nejsledovanější byla rozhodující hodina mezi 16:00 a 17:00, kdy se na pořad dívalo v průměru 1 milion 134 tisíc diváků při podílu na publiku 43,11 %,“ vysvětluje Renata Týmová, vedoucí Výzkumu programu a auditoria České televize.

V neděli dosáhly mimořádných čísel pořady Události a Otázky Václava Moravce, které překonaly rekord sledovanosti minulého týdne. V průměru první část, s finalisty prezidentské volby Karlem Schwarzenbergem a Milošem Zemanem, sledovalo 919 tisíc dospělých (share 36,89 %).

Miloš Zeman a Karel Schwarzenberg v OVM
Zdroj: ČTK/Roman Vondrouš

Nejsledovanějším pořadem České televize letošního roku zůstává Prezidentská superdebata. Více než dvouhodinovou superdebatu vysílanou ve čtvrtek 10. ledna od 20:00 živě na kanálech ČT1 a ČT24 sledovalo celkem 1 milion 696 tisíc dospělých (rating 19,4 %) při podílu na publiku (share) 42,84 %. Debata zasáhla (získala alespoň tříminutovou kontinuální sledovanost) 2 miliony 811 tisíc dospělých diváků.

Vydáno pod