Dosavadní většinový vlastník prodal svůj podíl v Hanácké kyselce, resp. její mateřské společnosti P. K. Invest, Karlovarským minerálním vodám (KMV) v situaci, kdy dva roky v řadě klesaly její tržby. V roce 2013 klesly meziročně o pět milionů korun na 274 milionů a loni spadly na 190 milionů korun. Cenu transakce ani jedna z firem nekomentovala.
„Odkoupili jsme celou Hanáckou, tedy podíl našich dosavadních společníků, kteří ve stávající struktuře fungovali dva roky. Nyní budeme sami rozhodovat o směřování značky,“ řekl deníku majitel skupiny KMV Alessandro Pasquale. Do značky Hanácká kyselka chce investovat a věří, že pro ni najde nové exportní trhy.
Karlovarské minerální vody byly v Hanácké kyselce, která patří mezi přední tuzemské výrobce minerálních vod, minoritním společníkem již před vstupem italské likérky Molinari. Většina Hanácké kyselky tehdy patřila podnikatelce Evě Jakubkové. Vedle Hanácké kyselky a své vlastní produkce vlastní KMV také značky Poděbradka a Dobrá voda. Letos však zatím expandovaly spíše v zahraničí, na jaře společnost nakupovala v Maďarsku.