Praha - Ve Spolkové republice Německo nastalo období velkých povánočních slev. Laciné zboží přilákalo k nákupům v Německu také Čechy, kteří jezdí nakupovat do zahraničí stále častěji. Otázkou zůstává, jestli je od "investice" do oblečení neodláká posilující euro.
Češi vyráží do Německa na povánoční slevy
Němečtí obchodníci lákají slogany: slevy třicet až sedmdesát procent, levnější než ve skladu či výprodej značkového oblečení. Například v Drážďanech si povánoční nákupy nenechá ujít velká část obyvatel.
Také čeští zákazníci vědí, že hlavní období slev už přišlo a využívají toho. V Drážďanech čekají největší nápor Čechů v odpoledních hodinách. Už teď se na ně ale drážďanští obchodníci těší a dodávají: „Český zákazník ví, co chce, a často utratí více než domácí.“