Mobilní operátoři mění bonusové systémy

Praha - Mobilní operátoři pořádají revoluci ve svých bonusových systémech pro věrné zákazníky. Minulostí se mají stát drahé odměny, na které klienti často nedosáhnou nebo na ně čekají i několik let. Nahradit je mají odměny levnější a běžnému zákazníkovi rychle dostupné. Ovšem má to jednu nevýhodu. Lidé, kteří si své prémie dosažené ve starém systému nevyberou do stanoveného data, o své často dlouho střádané bonusy přijdou.

Se starým bonusovým programem se loučí například Telefónica O2. Nasbírané body mohou její klienti čerpat jen do 31. března. Pak je nahradí nový věrnostní program. Minulostí v něm budou telefony za korunu, cenově výhodné příslušenství i zahraniční zájezdy. Nahradí je vstupenky na kulturní a sportovní akce či slevy u obchodních partnerů Telefónicy.

„My jsme se snažili rozšířit věrnostní program nejenom na zákazníky mobilních přístrojů, ale i na zákazníky pevných linek,“ zmínil další z výhod nového programu mluvčí Telefóniky Martin Žabka.

Vodafone reaguje na nové trendy

Změnit svůj bonusový systém se rozhodl i další přední český operátor Vodafone. Vedl ho k tomu především fakt, že jeho zákazníci mají dnes již jiné potřeby než před několika lety, kdy starý program vznikal. „Zájem o dotované telefony klesá, proto jsme nedávno přišli s novou nabídkou věrnostního programu, ta se jmenuje Vodafone extra,“ vysvětlil v rozhovoru pro ČT24 mluvčí firmy Miroslav Čepický. V rámci něj mohou zákazníci firmy získat výhodnější služby.

Pestrou paletu výhod nabízí i T-Mobile

Pozadu v odměňování věrných zákazníků nezůstává ani třetí velký operátor na našem trhu - společnost T-Mobile. Z části zůstává věrný klasickým slevám na příslušenství, z části i on uplatňuje nejnovější trendy. „Buď zákazníci sbírají bonusové body, za které můžou dostat jak naše služby a zboží, tak i služby třetích stran, nebo si mohou rovnou požádat o nějakou naši službu,“ podotkla mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová.

Jak je vidět, operátoři dělají vše proto, aby nejednoho nerozhodného zákazníka zlákali do své sítě. Odborníci jsou ale k rozvoji jejich bonusových programů skeptičtí. Běžný zákazník na ně prý příliš nehledí, zajímá ho spíše, za kolik bude telefonovat.

  • Sídlo společnosti Telefónica O2 autor: ČT24, zdroj: ČT24 http://img2.ct24.cz/cache/140x78/article/1/87/8619.jpg
  • Ilustrační foto autor: ČT24, zdroj: ČT24 http://img2.ct24.cz/cache/140x78/article/6/543/54235.jpg
Vydáno pod