Každý Čech může rozhodnout o nejlepším finančním produktu

Praha - Již sedmým rokem mohou produkty českých bank a pojišťoven bojovat o Zlatou korunu. O tom, kdo získá prestižní ocenění, rozhoduje 260 renomovaných expertů na finanční trhy. Neméně důležitá je ale také Cena veřejnosti, ve které má každý Čech možnost podpořit svůj oblíbený finanční produkt. Jak naznačilo nominační hlasování, bude letošní ročník velmi dramatický. Vybírat z dvaceti finalistů lidé mohou až do 7. června.

Už o nominační hlasování byl letos mimořádný zájem. Zapojilo se do něj 59 405 lidí, zatímco loni se na něm podílelo jen 22 458 účastníků. Své hlasy v letošním kole lidé poslali celkem 602 produktů, 20 nejlepších z nich postoupilo do finále.

Analytička Next Finance Markéta Šichtařová

„Zlatá koruna se stala již zavedeným pojmem, plní dnes podobnou funkci jako například ratingové agentury nebo třeba auditorské firmy.“


O místo na slunci se rve GE Money Bank

Mezi rekordmany letošního kola patří GE Money Bank, do finálové dvacítky se jí podařilo dostat čtyři produkty. Po dvou produktech má ve finále Česká spořitelna, mBank a Poštovní spořitelna. O preferencích hlasujících vypovídá i skladba finálových produktů. Nejvíce nominací letos získaly osobní účty bank. Celkem jich bylo nominováno pět. Stejným počtem nominací, tedy pěti, se může pochlubit internetové bankovnictví.

Strhne se opět boj mezi mKontem a Servis 24?

V minulém ročníku Zlaté koruny svedly lítý boj o přízeň veřejnosti osobní účet mKonto nováčka na českém finančním trhu mBank a Servis 24, který provozuje Česká spořitelna. Ta za tento produkt internetového bankovnictví získala Zlatou korunu již v prvním ročníků soutěže v roce 2003, loni si ale Cenu veřejnosti odneslo mKonto. I letos se oba rivalové ve finále potkali. Zda uspějí, bude záležet na spotřebitelích, konkurence je ale veliká.

Pošlete hlas svému nejoblíbenějšímu produktu z finálové dvacítky


Hlasovat můžete zaslat také prostřednictvím SMS, podrobnosti o tom najdete na webových stránkách Zlaté koruny. Každý účastník hlasování bude zařazen do slosování, ve kterém může získat zájezd od cestovní kanceláře Fischer, exkluzivní členství ve Worldclass Health Academy nebo vína z vinařství Spielberg.