Oplatka plněná čokoládou porazila ostatní výrobky

Praha - Tabulka pravé čokolády mezi dvěma oplatky - právě tato inovace rozhodla o absolutním vítězi spotřebitelské soutěže Nejlepší novinka 2010. Kolonáda Premium od společnosti Kraft Foods tak může po celý rok používat logo vítěze na svých obalech. Desátý ročník soutěže Volba spotřebitelů zná své vítěze v sedmadvaceti kategoriích. Podle organizátorů přináší vítězství výrobcům mnoho výhod.

Do soutěže bylo přihlášeno osmdesát výrobků, které hodnotilo na dva a půl tisíce odborníků. O vítězi rozhodovala celá řada faktorů.  „Je to takový průzkum svého druhu, kdy jednotliví lidé hodnotí obal, hodnotí sympatičnost značky a řadu dalších kritérií. To vše se sečte a vyjde vítěz,“ vysvětluje ředitel společnosti Faktum Invenio Jan hermann.

O vítězství mezi sebou bojovaly jak potraviny, tak i nepotravinářské výrobky. K oceněným výrobkům patří například dětská zubní pasta Odol3Dent nebo tradiční dřevěný podpalovač PE-PO.

Reportáž Jiřího Böhma (zdroj: ČT24)

Vítězný výrobek se po celý rok může na svých obalech honosit logem Nejlepší novinka roku. Podle projektové manažerky společnosti Atoz Event Radky Reichelové některým společnostem používáním loga stoupl prodej až o sedmdesát procent.

Vydáno pod