Technická závada je odstraněna
„Na úročení a na reálný zůstatek běžných účtů klientů nemá tato situace vliv, protože účetní zůstatek na účtu zůstal i včera ve správné výši. Pokud měla blokace za následek čerpání, respektive vyblokování kontokorentu, zajistí ČSOB automaticky kompenzaci úroku,“ uvedl tiskový mluvčí banky Ivo Měšťánek.
Za problémy v ČSOB stála technická závada. Komplikace postihla asi 300 tisíc klientů, kteří uskutečnili transakci kartou v období od 20. do 25. dubna a k zaúčtování platby došlo v pondělí 26. dubna. Odborníky nepřekvapil ani tak problém samotný, ale spíše velké množství poškozených klientů.
Tiskový mluvčí banky Ivo Měšťánek
„Pokud klientovi vznikla škoda, je banka připravena konkrétní situaci řešit v rámci reklamačního řízení.“