Mezi romantickými destinacemi na plné čáře všechny konkurenty porazil zámek Hluboká nad Vltavou. Kromě vrcholu romantiky hledala komise ale třeba i lokalitu, která je teď nejvíc v módě. Tady se prvenství dočkala Stodolní ulice a jižní Morava. Nejmagičtějším městem je podle agentury Český Krumlov, nejoriginálnějším místem zase zámek Zbiroh.
Marketingový ředitel agentury CzechTourism Pavel Klicpera
„My se samozřejmě na Českou republiku už díváme trochu posunutou optikou, takže jsme pozvali odborníky z odvětví cestovního ruchu, ale i laiky. Přizvali jsme členy Hospodářské komory, osoby společensky, kulturně i politicky činné.“

Agentura CzechTourism rozdává ocenění
Cenou za nejlepší turistický produkt se může chlubit liberecké zábavní centrum Babylon. Nejlépe obnoveným turistickým objektem se zase staly pražské Sovovy mlýny. Nej za ekologický region si vysloužila Šumava.
Vítězové se mohou těšit na přízeň agentury
Slavnostně bude CzechTourism vyhlašovat výsledky na festivalu ve Špindlerově Mlýně příští víkend. Vybrané destinace se mohou těšit především na přízeň agentury. „My jim nabídneme spolupráci v rámci propagace. Jak víte, my také disponujeme velice rozsáhlým portálem Kudyznudy.cz, ale máme také řadu mechanismů v zahraničí. Máme pobočky po celém světě,“ říká Klicpera.
Vyhlášení vítězů, jehož součástí bude i prezentace regionální kuchyně a vystoupení umělců, má mimo jiné připomenout 17 let existence agentury CzechTourism.
