Český T-Mobile utržil v pololetí o 7,6 procenta méně

Praha - Tržby české pobočky telekomunikačního operátora T-Mobile v pololetí poklesly meziročně o 7,6 procenta, konkrétně na 14,7 miliardy korun. Podle firmy stojí za propadem cenová soutěž a nasycenost českého trhu, ekonomická krize a regulační opatření Evropské unie. Průměrná měsíční útrata klientů T-Mobilu u mobilních služeb (ARPU) poklesla ze 472 korun loni na letošních 421 korun. Operátor má nyní v tuzemsku 5,46 milionu zákazníků, což je o 0,6 procenta více než před rokem.

„Také ve druhém čtvrtletí roku 2010 pokračoval vliv ekonomické recese, patrné zejména v segmentu firem. Nicméně i přesto se T-Mobilu podařilo získat či udržet řadu důležitých firemních klientů,“ uvádí společnost. Mezi velké zákazníky T-Mobilu řadí například firmy OVB Allfinanz, Nowaco Czech Republic, Deloitte Advisory nebo Zlínský kraj.