Bono Vox, zpěvák U2:
„Chceme vyrábět čím dál víc oblečení a rozšiřovat tuto módní řadu, protože čím budeme větší a úspěšnější, tím víc práce v Africe odvedeme.“
Zpěvák chce dát hlavně Afričanům práci a taky podpořit jejich vzdělávání. Proto neváhal svoje dosavadní řemeslo na chvíli vyměnit za zbrusu nové. Od října tak pózuje na stránkách prestižních módních magazínů po celém světě. „Jsme hrdí, že Bono Vox a jeho žena Ali Hewsonová spojili své tváře a jména právě s naší kampaní. A jsme velmi hrdí na to, že je značka Edun naším partnerem,“ uvedl Antoine Arnault, ředitel komunikace společnosti Louis Vuitton.

Reportáž Daniely Písařovicové
Nejen Louis Vuitton, ale i další luxusní módní značky podporují stále častěji obchod v rozvojových zemích a odpovědné ekologické podnikání. Trend si vzaly k srdci i další výrobci, jako třeba H&M, Puma nebo Marks&Spencer.
