Čína škodovky nakupuje ráda
Nejvíce automobilka prodala za hranicemi Evropy. V Číně zvýšila prodej dokonce o 65 procent na 134 tisíc aut, v Indii prodávala o třetinu více než loni, tedy 14 tisíc vozů. Třetinový růst zaznamenala i v Rusku, kde prodala 34 tisíc aut. V Česku Škoda posílila o devět procent. Prodala tak 44 tisíc aut a její tržní podíl tak doma činí 35 procent.
V Evropě bez trhu v Německu rostly prodeje o čtvrtinu. Největší zájem byl o ekologickou řadu Greenline. Zvýšenou poptávku firma zaznamenala ve Velké Británii, Francii, Španělsku, Rakousku, Belgii a ve Švýcarsku.
předseda představenstva Winfried Vahland:
„S ohledem na dosavadní vývoj prodeje a rekordní výsledky měsíce září očekáváme, že v letošním roce prodáme podstatně více vozů než v roce 2009.“



V září šel nejvíce na odbyt model Octavia. Škoda ho prodala 31 tisíc kusů, naopak téměř sedmnáctiprocentní pokles prodeje zaznamenala Fabia. Poptávka po Superbu vzrostla o 139 procent na téměř deset tisíc aut, Yeti se dokonce prodával o 240 procent lépe. Nedařilo se Roomsteru. Zákazníci si koupili o třetinu méně těchto vozů. Podobně na tom byl prodej starší řady Octavie pod označením Tour.