Například v Číně by se vedle Šanghaje měly škodovky vyrábět ještě v dalším závodě koncernu Volkswagen. Naopak firma v současnosti neuvažuje o expanzi na americký kontinent. „Potřebujeme rozšířit personál technologického vývoje, odbytu a nepřímý personál. Zároveň musíme ale zvýšit produktivitu,“ uvedl předseda představenstva Škody Winfried Vahland.
Vedle vozu menšího než Fabia chystá Škoda i další rodinný model, který by byl rozměrově mezi Fabií a Octavií. Za deset let by podle něj pod značkou Škoda mohlo jezdit ve světě kolem deseti modelů namísto současných pěti. Hlavním prodejním artiklem ale má být stále Octavia. Škoda se podle Vahlanda v rámci koncernu nemá stát levnou značkou. „Doby, kdy byla Škoda levným Volkswagenem, jsou pryč,“ dodal.
Škoda od ledna do září zvýšila zisk o 115 procent na šest miliard korun. Prodej vozů značky vzrostl o 13 procent na 568 990 aut. V posledním čtvrtletí neočekává žádné velké výkyvy od současného trendu.