Kromě zisku firmě stouply i tržby a počet přepravených cestujících. Firma nyní předpokládá, že za celý finanční rok vykáže čistý zisk 380 až 400 milionů eur. V předchozí prognóze přitom počítala s celoročním ziskem 350 až 375 milionů eur. Aerolinky rovněž snížily odhad nákladů na vracení peněz za letenky na lety zrušené v důsledku popelu z islandské sopky na 32 milionů eur z původně předpokládaných 50 milionů eur.
Společnost Ryanair dokázala jako jedna z mála leteckých firem využít hospodářskou krizi ve svůj prospěch. Na úkor konkurentů s vyššími náklady rozšířila své aktivity napříč Evropou. „Nadále zvyšujeme tržní podíl v Evropě. Očekáváme, že tento trend bude pokračovat,“ uvedl generální ředitel podniku Michael O'Leary.

Zisk Ryaniaru
V rodném Irsku se Ryanairu nedaří
V rodném Irsku se ale firmě příliš nedaří. Měnší zájem pasažéřů přičítá hlavně zavedení turistické daně, která je součástí vládních úsporných plánů. V zimní sezóně chce proto přepravce omezit domácí aktivity a soustředit se na výnosnější linky.
„V Dublinu musíme znovu snížit naši kapacitu - o 15 procent. Přesuneme tak více letadel do jiných evropských zemí, které už zrušily turistické daně a snížily letištní poplatky,“ informoval O'Leary.
I přes neúspěch v Irsku, plánují do budoucna aerolinky další rozšíření své letky. Do roku 2013 by se měl počet letadel zvýšit z 250 na 299.