Loňské výsledky jsou podle finančního ředitele Bohemia Sektu Ondřeje Beránka ovlivněny dvěma věcimi. „Za prvé to byl pozitivní vývoj struktury prodeje, a tím i tržeb, tedy pokračující postupný přesun od levnějších kategorií směrem k dražším a kvalitnějším produktům,“ konstatoval Beránek. Druhým důvodem pak byla změna stavu rezerv a opravných položek v provozní oblasti.
Samotná akciová společnost Bohemia prodala loni 22,6 milionu lahví sektů, vín a lihovin. Meziročně to bylo o 2,9 milionu méně, což znamená pokles o 11,4 procenta. Nicméně na českém trhu společnost prodala loni 10,5 milionu lahví sektů a šumivých nápojů, čímž si udržela na domácím trhu podíl 70 procent.
Novinkou od nového roku má být změna právní formy firmy. Mateřská společnost Bohemia by se k 1. lednu měla stát společností s ručením omezeným. Hlavními důvody této přeměny jsou podle Beránka mimo jiné zjednodušení struktury a systému řízení a rozhodování, snížení administrativních nákladů na řízení společnosti a zprůhlednění vlastnické struktury.