Servis24 České spořitelny produktem desetiletí

Praha – Soutěž Zlatá koruna již podesáté hodnotí nejoblíbenější produkty veřejnosti i podnikatelů. Kromě zaběhlých kategorií letos vyhlásila také výroční cenu - produkt desetiletí. Tím se stal Servis24 od České spořitelny a pojištění podnikatelů Trend od Kooperativy. Cílem soutěže je zvýšení finanční gramotnosti Čechů a jejich povědomí o finančních produktech.

U veřejnosti v soutěži zvítězilo internetové bankovnictví GE Money Bank, pro firmy je nejlepší Podnikatelský účet bez poplatků od Fio banky. A novinkou roku se stal produkt Optimum od Kooperativy. „Toho ocenění si určitě velmi vážím, není jenom pro mě, ale je pro celou Kooperativu,“ uvedl vítěz kategorie Novinka roku Martin Diviš. Druhé místo obsadil spořicí účet u Zuno Bank a na třetím místě skončil Účet plus od Zuno Bank.

V kategorii Účty uspěla již podruhé Fio banka se svým Osobním účtem bez poplatků. Své loňské vítězství v kategorii Hypotéky zopakovala Převratná hypotéka UniCredit Bank. V kategorii Úvěry zvítězila Rodinná konsolidace půjček od GE Money Bank. V kategorii Penzijní připojištění získalo Zlatou korunu Allianz penzijní připojištění, v kategorii Životní pojištění zvítězilo již počtvrté FLEXI životní pojištění Pojišťovny České spořitelny.

Letošního ročníku soutěže se zúčastnilo celkem 211 produktů od 76 finančních společností. Kromě hlavní kategorie roku se hodnotily další dvě - produkty určené zákazníkům a produkty pro malé a střední podniky.

Reportáž Veroniky Hudečkové (zdroj: ČT24)

Klíč k úspěchu – jednoduché a pochopitelné produkty

Před deseti lety se banky snažily klientům nabídnout složité balíčky služeb. U Čechů ale moc neuspěly. Společnosti proto začaly produkty měnit. „Finanční společnosti si samy uvědomují, že pro klienta v české kotlině, kde práh finanční gramotnosti vzdělání je poměrně hodně nízký, tak pro ně mají smysl produkty velmi jednoduché, pochopitelné, uchopitelné,“ podotkl ředitel soutěže Zlatá koruna Pavel Doležal.

Podle ředitele soutěže je pro lidi nejdůležitější právě cena služeb. Ty se ale během deseti let zatím moc nezměnily. Změnu by nyní podle Doležala mohla přinést nová konkurence na českém trhu s finančními produkty.

Vydáno pod