Návrat Oskara - Vodafone oživuje starou značku

Praha - Vodafone přichází s vlastním virtuálním operátorem. Využije pro něj přitom značku Oskar, kterou používal jeho předchůdce Český Mobil. Zákazníky chce nalákat na jednoduchou nabídku, karta bude k dostání už na začátku prosince.

„Nabídky virtuálních operátorů jsou mnohdy komplikované, obsahují skryté háčky, nepřehledné účtování, dobíjecí podmínky a podobně. Oskarta je synonymem jednoduchosti, přehlednosti a férovosti. Proto ji lidé chtěli, proto jsme ji přivedli zpět,“ říká viceprezident pro nefiremní zákazníky Vodafonu Petr Dvořák. 

Vodafone je nejmladší tuzemský operátor s 3,3 milionu zákazníků. Počet zákazníků společnosti začal v poslední době mírně klesat. Oskarty bude operátor nabízet buď na internetu bezplatně s kreditem deset korun ve formě dopisu, nebo s kreditem 100 Kč ve vybraných trafikách, prodejnách a benzínových pumpách. Přímo v obchodech Vodafonu zákazníci kartu nekoupí. 

Konkurenční T-Mobile začal nedávno nabízet zjednodušené mobilní služby pod novou značkou Kaktus.