Charitativní sbírka Pomozte dětem se rozbíhá už po jedenácté

Praha - Nadace rozvoje občanské společnosti (NROS) pořádá společně s Českou televizí letos již jedenáctý ročník sbírky Pomozte dětem. Charitativní akce s logem žlutého kuřete v červeném záchranném kruhu vyvrcholí tradičně na Velikonoční pondělí. Motto letošní akce, 30 korun - moc, nebo pomoc?, se snaží upozornit na to, že lidé běžně utratí tuto částku za nepodstatné věci. Česká televize zařadí do svého vysílání akci už od rána, během dne přinese 11 speciálních studií s meteoroložkou Alenou Zárybnickou.

„Soustředíme se především na DMSky, aby diváci doopravdy poslali těch 30 korun. Navazujeme na kampaň Pípni si pro kuře. Náš pořad se jmenuje Pípni pro kuře,“ přiblížil záměr celé akce vedoucí dramaturg pořadu Jan Potměšil.

Výzva Tomáše Hanáka:

Chlapi, tak si v hospodě to jedno pivo odpusťte.

Sbírka se snaží podpořit ohrožené a znevýhodněné děti a lidi mladší 18 let žijící na území České republiky. Jde třeba o děti s postižením, drogově závislé nebo o děti týrané a zneužívané. Za dobu existence sbírky se jejím organizátorům a partnerům podařilo vybrat více než 116 milionů korun a rozdělit je mezi 143 tisíc ohrožených a znevýhodněných dětí.