Kdyby jednatel společnosti D+D Park Pardubice Petr Dědek podle svých slov tušil, jaké průtahy a investice navíc mu stavba přinese, příště by si rozmyslel stavět v Pardubicích. Dědek je zároveň zastupitelem ve Vrchlabí, kde by se podle něj něco takového stát nemohlo, protože by radnice byla vstřícnější: „Pro nás je každá investice prioritou, vnitrostranické boje a hádky necháváme za dveřmi.“ První hala je hotová, stavět se ještě mají čtyři. Dva terminály začne developer stavět o prázdninách a do konce roku je dokončí.
Jednatel D+D Park Petr Dědek:
„K našemu zoufalému rozhodnutí začít stavět bez stavebního povolení jsme byli donuceni okolnostmi, které nastaly. U partnerů na radnici jsme nenašli pochopení a vstřícnost v jednání, aby tento areál mohl vzniknout.“

Reportáž Vlastimila Weinera
Všechny haly si najme německá přepravní společnost DB Schenker. „Samozřejmě postup, že se z toho stala černá stavba, neschvalujme. Myslíme si ale, že v jednu chvíli developerovi nic jiného nezbývalo,“ řekl ČT ředitel DB Schenker v České republice Tomáš Holomoucký. Firma už podle něj má předdohody s nájemci, kteří zde hodlají umístit výrobní činnost: „Spousta zákazníků ale byla průběhem stavby odrazena.“ V halách by mělo pracovat okolo 750 lidí. Plný stav může být za rok i dva. Terminál číslo jedna zaměstná v první fázi 65 lidí, 12 pracovníků přejde z hradecké pobočky DB Schenker, která se ruší.
Proto, aby vůbec logistické centrum získalo povolení, musel investor slíbit řadu staveb navíc. Zavázal se například postavit silniční výhybny pro kamiony, opravit mostek nebo vystavět cyklostezku. Pro celé překladiště je ale hlavně nutné, aby příjezdová křižovatka z hlavní silnice byla větší a přehlednější. Za to vše vydá D+D Park 20 milionů korun navíc. Nárůst dopravy ale podle Holomouckého nebude tak razantní. Firma se chce víc orientovat na železnici, což dokládá novou vlečkou za 15 milionů korun. V plném provozu bude do první haly zajíždět okolo 65 kamionů denně.