Akce „Děkujeme, odcházíme“ získala cenu za nejlepší PR kampaň

Praha – Kampaň lékařských odborů Děkujeme, odcházíme byla vyhlášena nejlepším PR projektem ve střední a východní Evropě v mezinárodní soutěži Sabre Awards 2011. Kampaň oceněná zlatou medailí byla společným projektem Lékařského odborového klubu - Svazu českých lékařů a agentury Ewing PR. Informovaly o tom server iHNed.cz a Český rozhlas.

Kampaň přesvědčovala lékaře k podávání výpovědí a odchodu do zahraničí, pokud vláda nesplní jejich požadavky. Podle výzkumu veřejného mínění společnosti GfK z letošního února o kampani vědělo 99 procent dotázaných a PR projekt zaznamenal více než 4500 mediálních výstupů. Navíc splnila účel, pro který si lékařské odbory PR agenturu najaly. Ministerstvo zdravotnictví s nimi totiž nakonec podepsalo memorandum o zvýšení lékařských platů. 

Nejvyšší ocenění – platinovou medaili Sabre Awards – letos získala kampaň na vyšetření ženského prsu v Saudské Arábii. Tu připravila agentura Adalid Public Relations, která pro ni získala podporu saúdské princezny Rím bint Bandar Saúdové. 

Studio ČT24 k ocenění kampaně Děkujeme, odcházíme (zdroj: ČT24)

Nejoceňovanější PR agenturou z hlediska počtu získaných cen se v letošním ročníku stala PR síť Edelman, následovaná agenturami spadajícími do sítě Ogilvy a skupinou Weber Shandwick.