Podmínkou tendru bylo, aby vybraná agentura prezentovala Prahu vtipnou formou. Vznikla tak série barevných piktogramů, jež skloubí tématiku olympijských sportů s možnostmi, které turistům nabízí česká metropole. Praha Londýňany vybízí k líbání ve volném stylu, synchronizovanému popíjení nebo rannímu slalomu v ulicích Prahy. Do kampaně pronikl také slavný rodák Franz Kafka; piktogramy tak potenciálním ostrovním návštěvníkům nabízí i „kafkarate“, souboj s Řehořem Samsou ze slavné novely Proměna.
V kampani hlavní město spoléhá na to, že se řada lidí bude chtít vyhnout komplikacím, které jsou s olympijským děním spojeny, a naplánují si proto pobyt v některé z evropských metropolí. „Jedná se o sled atraktivních akcí, které budou akcentovat předolympijskou atmosféru Londýna a zároveň představí hlavní město Prahu jako ideální turistickou destinaci,“ uvedla Kateřina Burešová z pražského magistrátu.
Šestičlenný tým bude po celý týden na dvou místech města oslovovat kolemjdoucí, bude rozdávat brožury ve tvaru medailí a nabízet lidem účast v soutěži o týdenní zájezd do Prahy. Další dvojice rozdají letáčky v restauracích a barech. Součástí kampaně bude jednorázová inzerce v místním večerníku a rozesílání informačních textových zpráv do mobilů.