V časopisech stoupla podle průzkumu přesycenost reklamou na 41 procent z loňských 39 procent. V případě novin vnímá příliš mnoho reklamy 32 procent oproti předchozím 28 procentům. Rozhlas naopak proti ostatním klasickým médiím zaznamenal již podruhé pokles, a to o tři procentní body.
Vnímání příliš velkého množství reklamy na internetu je podle průzkumu obecně nižší, kolem 20 až 30 procent. Podle autorů průzkumu má na to vliv i fakt, že řadu reklam si sami respondenti na internetu blokují.
Největší šanci oslovit má podle průzkumu u klasických médií reklama na Nově a v České televizi. Celkem 32 procent lidí přiznává, že reklama na Nově má velkou šanci, aby si ji skutečně prohlédli nebo vyslechli. Čtvrtina lidí má stejný názor u České televize.
Více než polovina Čechů přiznává, že šanci oslovit je má reklama ve formě ochutnávek nebo prezentací na místě prodeje. Více takové reklamy by zároveň podle průzkumu lidí uvítali. V případě letáků vhazovaných do schránek sice 68 procent lidí vnímá tuto reklamu jako přílišnou, přesto 28 procent jich zároveň přiznává, že si letáky skutečně prohlížejí.

Postoje veřejnosti k reklamě ve Studiu 6
