Zúžení, respektive opětovné rozšíření Legerovy ulice v úseku mezi Nuselským mostem a křižovatkou s Tyršovou ulicí, se stalo jablkem sváru mezi radnicemi Prahy 2 a 4. Podle Prahy 2 pomohlo zrušení původního pravého pruhu ke snížení hluku a emisí v Legerově, zatímco nuselská radnice poukazuje na to, že se po zúžení Legerovy trochu prodloužily kolony, které ve špičce vedou od světelné křižovatky Legerovy ulice s Rumunskou přes Nuselský most, ale především se zvýšil provoz na alternativních trasách, kudy řada aut kolonu na magistrále objíždí.
Zástupcům městské části Praha 4 se výsledek jednání dopravního výboru nelíbí. „Nadšeni z toho nejsme,“ řekl radní Martin Hudec. Podotkl ale, že se mu líbí dodatečné ustanovení, jímž dopravní výbor vyzval Technickou správu komunikací, aby připravila studii celkového zklidnění provozu na magistrále po dokončení městských okruhů. „Chceme, aby se někdo opravdu začal zabývat Severojižní magistrálou jako celkem,“ řekl Hudec.
Starostka Prahy 2 Jana Černochová rozhodnutí přivítala. „Jsme velmi rádi, že obyvatelům naší městské části na Legerově ulici budeme moci nabídnout humanizaci této části ulice,“ uvedla. Zároveň starostka přišla s návrhem, co udělat s původním pravým pruhem, který je nyní oddělen od zbytku vozovky betonovou bariérou. V budoucnu by na něm měla být buď zeleň nebo cyklostezka; do té doby může podle Černochové sloužit k zásobování.