Auta se budou prodávat také s benzinovým motorem o objemu 1,2 litru s výkony 63 a 77 kW. Pro motor 1,2 TSI 77 kW bude v těchto řadách nově nabízena sedmistupňová automatická převodovka DSG. Obě benzinové varianty budou k dispozici také s pětistupňovou manuální převodovkou.



Dieselové motory budou u nových verzí vybaveny vysokotlakým vstřikováním pomocí systému Common Rail, který umožní provést až pět vstřiků v jednom taktu. Vozy by tak měly nabídnout klidnější chod motoru a snížení emisí škodlivin. Omlazený vzhled vozů Fabia a Roomster podtrhuje nová mřížka chladiče a trojrozměrně tvarované světlomety, které se podstatně rozšířily a zdůrazňují horizontální linii vozu.
Přehled motorizací modelů Fabia a Roomster pro ČR
- 1,2 HTP/44 kW (60 k) (ne pro Roomster)
- 1,2 12V HTP/51 kW (70 k)
- 1,4 16V/63 kW (86 k)
- 1,2 TSI/63 kW (86 k)
- 1,2 TSI/77 kW (105 k)
- 1,2 TDI CR DPF/55 kW (75 k)
- 1,6 TDI CR DPF/66 kW (90 k)
- 1,6 TDI CR DPF/77 kW (105 k)