Trať k nemocnici a kampusu povede odbočkou ze zastávky Osová. Zhruba 900 metrů dlouhá spojnice povede zčásti pod zemí, a to pod Mikuláškovým náměstím. Inženýři už podle Veselého vyřešili, jak překonat frekventovanou Jihlavskou ulici. Nyní se zamýšlejí nad zakončením trati. Řeší, zda se v místě postaví smyčka, nebo bude trať končit úvratí. Ladí také postavení zastávek. „Je důležité, kam umístíme nástupní a výstupní místa. Aby to lidi k tramvaji přirozeně vedlo,“ vysvětlil.
Studie má být podle zastupitele hotová v březnu. Na magistrátu zároveň připravují změnu územního plánu, která by budoucí trať do mapy Brna zahrnula.
V lokalitě se má stavět sportovní hala s nákupním centrem
Náklady na zbudování trati podle Veselého zatím projektanti nevyčíslili. Radnice však prý koleje bude chtít postavit zčásti za přispění soukromého kapitálu. Lokalita patří k rozvojovým, má se tam například stavět sportovní hala spojená s nákupním centrem.