Klient pošty doplatil na její selhání 25 tisíci korunami

Nový Jičín - Poslal zboží, pošta ho nedoručila a je dvacet pět tisíc korun v mínusu, přesně to se stalo Robinu Suchánkovi z Nového Jičína. Potištěné pásky určené jako vstupenka na konkrétní kulturní akci na jihu Moravy týden po ní už nikdo nepotřeboval. Pošta se brání, že za ušlý zisk podle zákona neručí.

Pásek na ruku, které znají návštěvníci koncertů a festivalů, poslal 11. dubna Robin Suchánek v balíku osmnáct tisíc s tím, že 12. dubna poslouží v Zaječí jako vstupenka na festival Štěrkáč.

„Čekali jsme, že nám pásky přijdou a nepřišly. Během pátečního odpoledne jsme museli sehnat ještě další vstupenky a samozřejmě zaplatit, protože jinak bychom akci nemohli vůbec uspořádat,“ uvedl David Hladký, ředitel Vinařství U kapličky.

„Moje finanční bilance je mínus dvacet pět tisíc, takže bych byl rád, kdyby mi to česká pošta mohla vrátit,“ komentoval situaci Robin Suchánek.

Reportáž Marty Pilařové (zdroj: ČT24)

Česká pošta mu vrátila sto čtyřicet korun za poštovné, ale podle zákona mu prý ušlý zisk vracet ani nemůže. Je to údajně ochrana proti různým spekulantům.

Jde o speciální nálepku. Česká pošta uznává, že se z dubnového balíku Robina Suchánka odlepila.

Následovaly dva měsíce korespondence s poštou, během které musel Robin Suchánek prokazovat, co a kam posílal. Vyvracel podezření, že je podvodník, ale k ničemu to nevedlo.

Česká pošta ročně odbaví šest set milionů zásilek. Ztracenou zásilku Robina Suchánka označuje za výjimečný případ. Na milion balíků připadá necelá stovka uznaných reklamací.